Dead or alive!

Mer död än levandes idag…

Inventering igår. Gick jättebra men lång dag igår 7.30-21.30 och tidig morgon idag också, för att göra en kontrollinventering, gör att jag är helt slut. Borde ha semester igen.

Och orkeslösheten har fortfarande ett stort grepp om mig. Men en kär vän förklarade att det inte var underligt om jag inte pallade av att göra nåt när jag är ledig. Att ha utmattningsdepression, knappt vara sjukskriven och ha ett liv som går i 180 gör att jag nu måste lyssna av kroppen och inte göra ett dyft. Känns jobbigt emellanåt då man börjar undra över livet, är det så det ska vara?! Men jag antar att det är en process jag får leva med just nu. Att bara ta det lugnt.

Borde nog ta mig till en massör också. Så jag verkligen blir avslappnad!

Well well. Nu jobba jobba jobba…

En reaktion på ”Dead or alive!

Kommentera

