Dejt eller?!

På dejt igår om man kan kalla det för det… En kille som jag tränat med några gånger, en kompis till min jobbarkompis, ville ”hitta på” något annat än träning. Kan man kalla det för dejt?! Kanske inte.

Anywho, jag kom över till honom efter jobbet då jag fick stressa hem som fan för att duscha och fixa till mig. Hade haft en stressig dag på jobbet så jag kände mig lite skunkig och behövde dusch.

Väl där, så var det trevligt, vi satt på var sin ände på soffan och snackade i två timmar. Sen kollade vi film och därefter åkte jag hem. Ingen tendens till hångel. Fick väldigt mycket kompiskänsla. Fick höra av jobbarkompisen att han nog inte vet hur man ”dejtar”. Knappt jag vet heller.

Men jag insåg en grej som gör att jag måste bättra mig på det där med dejting och män. Jag är lite dålig på kroppskontakt. Och kroppskontakt är ju något som gör att man bjuder in till närhet. Lite kul att få en aha-upplevelse. Att se när en annan människa beter sig exakt som jag själv gör, distanserar sig från den andra personen. Nä, mer kroppskontakt i mitt liv!!!

❤️❤️❤️

4 reaktioner på ”Dejt eller?!

  1. Kul med dejt! 🙂
    Jag kan också vara dålig på det där med kroppskontakt, ja om inte den man dejtar tar initiativ till det för då är jag ju på (om jag är intresserad såklart). Nu tycker jag ju väldigt mycket om att skoja så att skämta och skratta brukar leda till flirt och att man knuffar lite på varann -> hångel! En del kanske tycker det är lite fjortis men jag tycker det är jätteroligt. 😛

Kommentera

