Brallorna…

Då anlände de idag. Jeansen som jag beställt. Och HERREGUD så stora de var. Kunde skapa ett litet samhälle i dem.. Trodde ju att jag hade gått upp i vikt så jag drog till med en liten större storlek än vad jag brukar, men ack vad jag bedrog mig… Inser att jag allt får vänta till nästa löning och gå till en jeansaffär för att pröva ut dem där. Kan inte ta mindre via hemsidan då de har inte den storleken PLUS att för att slippa hålla på att beställa fram och tillbaka då det ändå kan skilja i storlek så ger jag upp den kampen. Att vänta får det bli.

Det positiva var ju helt klart att jag inte hade gått upp så mycket i storlek som jag trott.

Sen en annan sak.. Har ni hört denna? Sååå underbar låt! Är helt förälskad i denna grupp. *Lycka*

Kommentera

