Vart tog den vägen?!

Min stil… Den är puts väck. Helt borta! Kan väl vara att jag inte känner att jag har några bra kläder att ha på mig längre. Dels är Jeansen väldigt slitna och skohyllan behövs uppdateras. Håret behöver piffas och nya kläder inhandlas. Dels sitter de kläder jag har inte bra längre. Trånga som attans.

20140304-093420.jpg

Så idag är jag inte så värst stylish, men det bjuder jag på!! 😃

11 reaktioner på ”Vart tog den vägen?!

  1. Jag upplever samma känsla! Trots att jag har fyllt på garderoben med nya kläder så springer jag mest omkring i bekväma träningskläder och gympadojor… Körde en ”bejaka kvinnan i mig” för ett par år sen för att komma tillbaka i fas och det funkade så jag får nog köra en sån igen. Det var svårt men gick att vänja sig av med den värsta bekvämligheten och få tillbaka piffen igen.
    Vi kan också hoppas att våren hjälper till bara genom att visa sig med sol och blommor!
    Kram

Kommentera

