Söndagsdejt!

Upp tidigt idag, fick ställa klockan, för att gå på en dejt klockan elva. En ny bekantskap som jag inte känner så väl. Promenadsdejt blir det. Jag ska ta och cykla bort till honom då han bor i ett område med fin natur.

Om jag ska vara ärlig så känner jag inte för det. Hade verkligen velat ligga kvar i sängen och njuta av en ledig dag. Men istället för att vara en surkärring med tendens för att aldrig rucka på sina rutiner en söndag och förbli singel, så ska jag bege mig bort. Förbereder mig bara med kaffe först, eftersom den förra dejten gick som den gjorde, gör att jag inte kan förvänta mig att denna man kommer fixa fika. Gör han det så är det en bonus! 🙂

En reaktion på ”Söndagsdejt!

Kommentera

