The dejt..

Han kom ut på gatan då han såg en vilsen cyklist åka fram och tillbaka på gatan. Hittade ju inte numret ju..

Så vi gick på promenad direkt. Han hade skogen direkt runt hörnet. Fantastiskt! Och vädret var ju så underbart! Att man ska vara så dålig på att gå i naturen. Mer sånt i mitt liv!!
Till en början tyckte jag han inte var sådär snygg men hans utseende växte lite under promenaden. Vi kom tillbaka till det hus han bodde i och han bjöd mig in på kaffe. Väldigt mysig stil hade han. Lite blandat men inte typiskt ungkarlslya. Glass bjöd han på till kaffet och vi satt ett bra tag och snackade. Då får vi se om det blir något mer. Jag hoppas på det. Han verkar som en sådan som växer ju mer man är med honom!

Och btw så försökte jag på vegetarisk köttfärssås igen. Det blev bättre men inte gott alls. Så jag får nog helt enkelt strunta i denna rätt. Tror det kan vara själva soyafärsen jag inte gillar…

En väldigt bra söndag helt enkelt!!

4 reaktioner på ”The dejt..

  1. Vad kul med dejt! 😀 Ja, sitta hemma och ugglat har vi redan gjort för länge. hihi. Hoppas det blir en dejt till snart.
    Gällande färsen, så testa ett annat märke/fabrikat och se om det blir godare. Det finns ju lite olika att välja mellan.

Kommentera

