Ibland är det märkligt!

Den här killen jag var och promenerade med har rest väldigt mycket. Hans favoritställe är Afrika som han egentligen ville flytta till. Och igår så påmindes jag om honom då en Afrikansk man kom in på jobbet och skulle köpa trosor till sin mamma som bor i Afrika. (Det händer ju typ aldrig annars.) Han ringde henne till och med för att kolla vilken färg hon ville ha…

Sen när jag kom hem så hamnade jag i soffan och råkade slå på svenska Topmodel på trean. Och de var just i Afrika och plåtade.. Så roligt att ”någon” påminner mig om dejten.

Lite senare hör han också av sig och frågar om vi kan ses idag då han är lite upptagen till helgen. Absolut! Då undrar han vad jag vill göra så jag föreslår att jag kommer till honom med en flaska vin så han kan visa sina kokkonster. Då tyckte han att han kunde få komma till mig istället. Damn it!! Han genomskådade min plan om att få bli serverad mat. Hahaha. Så nu får jag laga maten istället. Attans!! Inte blir det köttfärssås att bjuda på… Har tagit ut kyckling från frysen men ska helt ärligt erkänna att jag inte har en aning om vad jag ska bjuda på.. Lite sallad bara till bara?! Eeeh.

Jag blev lite nervös ska jag erkänna!!

3 reaktioner på ”Ibland är det märkligt!

Kommentera

