Yesterday!

Ska inte sticka under stol med att jag var lite nervös när han skulle komma till mig. Nervös över att maten inte skulle bli bra, att vi inte skulle ha något att prata om och att jag såg ut som en påskkärring efter jag hade piffat till mig innan han kom.

Men vi hade väldigt trevligt. Han hade med sig vin som smakade jättegott och efter ett halvt glas var jag lite snurrig. Man tål inte så mycket längre. Det gick i början lite trögt med samtalet. Han var lite tystlåten och jag har svårt för det. Men det lossnade lite senare och vi kunde skämta med varandra. Efter maten satte vi oss i soffan där jag senare fick frågan om han fick kyssa mig. Absolut!! Han var inte riktigt the kissable man. Lite för ivrig och var i otakt och den takten var lite svår för mig att hänga med i. Hahaha, men ni förstår. Han var lite samba medan jag dansade vals. Otakt!

Hångel ledde till mer och ja, det var väl inte det bästa sexet men kondom tar ju tyvärr bort mycket av känslan för mig i alla fall. Lite mys efteråt sen skuttade han snabbt i kläderna och drog hem. Jävligt snabb avslutning liksom men klockan var väldigt sen och han skulle upp tidigt så nej, jag kommer inte hålla på att analysera det hela. Det var en trevlig kväll helt enkelt! Och han har redan messat idag på morgonen så jag är lugn.

Och dagen till ära är jag i jeans hela jag.

20140313-090713.jpg
Cyklade till jobbet i skinnjackan och kände att det kanske var lite för kallt men när de har sopat bort all vintergrus på gatorna så är det ju ett tydligt vårtecken!! Då blir man ju så sugen att ta av sig vinterjackan!

10 reaktioner på ”Yesterday!

Kommentera

