Bubbelbad!

Ja, skulle myspysa igår by myself eftersom jag var och tränade efter jobbet och regnet öste ner när jag cyklade och jag kom hem dyngblöt och kall. Hade hällt upp ett alldeles för varmt vatten så jag fick stå och vänta medan kallvatten skulle göra det lite mer behagligt. Att jag sen ligger däri och sippar på vin och inser varför jag gör detta så sällan. Jo, jag är för kort helt enkelt. Slappnar jag av så glider jag runt och om jag inte håller i mig så hamnar jag under vattnet. Jag behöver ett bubbelbadsällskap helt enkelt. 😜

8 reaktioner på ”Bubbelbad!

  1. Haha.. jag älskar att bada. Men så e jag ju en tyngre typ o kan ligga i den. Tänkte däremot på det när vi va o spa;ade. Vi var i det heta badet. En stor bassäng som bara var 50 cm djupt. Där var det omöjligt att ligga på botten. Jag flöt upp på ytan hela tiden. Fick greppa mig på botten för att inte flyta iväg. Det badet var ju en 10 poängare men hade kunnat bli en 11 om man hade sjunkit till botten.

  2. Du får sitta på en liten handduk eller skaffa halkmatta. 😀
    Jag badar kanske en gång året bara, men skulle aldrig få för mig att slänga ut badkaret för det… bara om jag hade fått en regnskogsdusch! Men där kan man inte ha ljus om man vill, eller stå med ett glas vin i handen.

Kommentera

