Att gå i nya spår!

Då undrade han om vi kunde ses som idag efter han hade kommit hem på hockey efter klockan 21, men det var jag inte så intresserad av. Jag föreslog fredag. Nä, då skulle han på AW med sina kollegor men trodde inte det skulle bli så sent så vi kunde ju ses efter.

Nej.

Skulle inte tro det. Ogillar att träffa en smålullig man som vill gå hem och förmodligen inte göra något speciellt utan hamna i en situation där vi skulle ha sex. Så jag skrev ett litet hårt mess att jag inte kände för att ses då eftersom det sannerligen skulle leda till just sex och att det var för mig att gå i gamla spår där allting handlar om sex och det är jag inte intresserad av just nu.

Så.. Ninjaspark! Då jämnade man honom jämns med fotknölarna. Skämt åsido, men det känns väldigt bra faktiskt att förklara hur jag känner och hur jag vill ha det.

Ett steg närmare en förändring. Att gå ifrån mina gamla spår…

4 reaktioner på ”Att gå i nya spår!

  1. Bra jobbat, har du satt ut en väg så e det bara att följa den. O är han intresserad kommer han ju ändå gilla läget… o därmed en bra karl.. (ja när det gäller det i alla fall)

Kommentera

