Snart..

Sex dagar kvar till löning och jag längtar som bara den. Längtar till lite klädshopping som jag har lovat mig för första gången på ett år. Det ska bli helt underbart!!!

Så mycket jag behöver köpa att jag nog inte köper något alls. Hahaha. Jag behöver nya jeans, skor och tröjor. Kommer inte ha råd till allt så jag måste fundera på vad jag behöver i första hand! Prio är ju håret!!

Och dejten messar och vill ses. Skrev att jag gärna hittar på något annat än att sitta i soffan men jag är lite tom i plånboken just nu. (Lite också för att inte ha sex och att faktiskt göra något annat!) Han hakade tyvärr inte på att bjuda mig på något så en promenad kommer vi ta, men jag vet inte när bara. Men det känns bra där att jag står upp för mig själv och säger när JAG vill träffas och tillåter mig göra det jag planerat istället för att ändra det i förmån för att ses. Igår ville han nämligen träffas men jag hade planerat att träna och vanligen brukar jag vara flexibel att jag ändrar på vad jag tänkt göra, men inte denna gången.

Så vi får se. Som det känns nu så vet jag att det inte är en kille för mig. (Herregud, vad är det för person jag söker egentligen?!) men det kan vara ett bra övningsobjekt för mig ändå!

2 reaktioner på ”Snart..

  1. Ja det är aldrig fel att öva! 🙂 Det kan till och med vara lättare öva på någon man inte är 100% engagerad i, för då är man inte lika skraj att göra fel.
    You go girl!

Kommentera

