Att testa sig.

Då var det dags för det var-tredje-år-kollen, cellprov. (Eller hur ofta gör man?!) Var dock inte så längesedan jag gjorde den, men tror jag måste göra det då jag flyttat till en ny stad?! De vill ha koll på mig och min hemliga trädgård! Hahaha

Så fick man ett svar igår från honom. Ett riktigt bra svar. DAMN IT!

Men okej, jag ska öva att umgås med honom, utan att ha sex. Göra det som skrämmer mig helt enkelt och genast så undrar jag varför det skrämmer mig. Tänk att vara så felprogrammerad i hjärnan?! Jag behöver verkligen ändra mig där. Att jag är så van att allting handlar om sex, är ju vansinne. Säger ju mycket om de relationer jag haft och om vad jag har trott en relation innebär. Nä, in med nytt tänk nu! Och övervinn alla rädslor!!

Hoppa över det där förbaskade staketet och börja gå på nya stigar. 🙂 som sagt, 2014 är ett bra år!!

20140320-092124.jpg

7 reaktioner på ”Att testa sig.

  1. Ja jag skrämde ju nästa iväg jazz på vår första riktiga dejt. .. när min programmering inte matchade hans sätt. .. Hans sätt var ömt, närhet istället för kn*lla… jag hysterisk för jag trodde nåt var fel på mig. .. nu över ett år senare är han det bästa som hänt mig.

  2. Jag tar dig i handen och så går vi tillsammans på ”vettiga-relationer-stigen”!
    Sex kan vara ett sätt att gömma/skydda sig, man och behöver inte öppna sig och blotta sitt innersta. Att ge av sin kropp kan vara lättare än att ge av sin själ. Så har det i alla fall vart för mig. Inte konstigt att det blir skitläskigt när man lägger sexet åt sidan, för vad har man då?

    Vad svarade han? 🙂

  3. Spännande värre det här. Sex är viktigt men det finns ju så mycket mer och oroa dig inte, verkar många här som kan hålla din hand 🙂

Kommentera

