And then it was saturday!

Efter att ha morrat en stund insåg jag att det är gamla semesterdagar som är kvar då jag jobbade deltid. De är ju inte lika mycket värda mot min heltidstjänst så därför blev avdraget högre än semesterlönen. Helt sjukt egentligen. Så jag betalade helt enkelt för att ha semester. Tyvärr har jag ett flertal dagar kvar, men det är bara att inse hur det är och gilla läget. Ska prata med lönekontoret så det föreligger som jag tror bara.

Däremot träningsvärken from hell idag. Gjorde en tung träning på axlar och rygg igår där jag idag känner att jag lever. Korsryggens muskler känns som jag har en badring runt mig. Både skönt och inte. Men jag är stolt över mig själv. Stolt över att hålla igång träningen. Och att jag inte tar det på liv och död så om det inte blir någon träning så gör det mig inte lika mycket längre som när jag var yngre!

2 reaktioner på ”And then it was saturday!

Kommentera

