Lycka som snabbt kom av sig!

Wohooo, lön mässade jag såhär på tisdagsmorgonen och gjorde några glädjeskutt. Sen stängde jag på dammsugaren och skulle göra morgonstädningen över golven, trodde jag. Men den lycka som varar. Den dog. Stendog. Så nu måste jag köpa mig en ny. Damn it!!! Det var ju inte så att den var gammal heller. Två-tre år. Men vid kontakten hade gummit släppt och förmodligen hade sladden gått av. Det liksom blixtrade rött när jag böjde på sladden. Livsfarligt!!

Hade ju inte riktigt räknat med denna utgift. Alltid tråkigt att köpa dammsugare. Men men. Det är ju inget direkt man kan vara utan….

Så nu blir det att hålla lite extra i pengarna så det inte köps något onödigt!! Eller okej. Något litet.. 😜

6 reaktioner på ”Lycka som snabbt kom av sig!

  1. Aj då! Såna saker är aldrig roliga att köpa, ungefär lika kul som att gå till tandläkaren.
    Samma hände med min dammsugare men pappa fixade en ny kontakt och lagade den åt mig. Kostade bara några tior. Du känner ingen som kan fixa det åt dig?

Kommentera

