Balsam för min själ!

Äntligen. L Ö R D A G! Som jag har längtat! Speciellt då jag åkte till min bästa vän för en riktig tjejdag med massa fika och shopping. Dagen till ära letade jag upp lite gamla trasor i garderoben och dammade av.

20140329-195942.jpg
Så en massa kaffe med irish coffey-smak och kladdkaka med glass satt vi och babblade om allt! Om män, jobb och allt där emellan! Som jag har längtat efter denna människa!!
Sen pricken över i:et var ju att vi åkte ut till hennes mamma för att lämna barnen innan vi åkte till stan för att shoppa. Hennes mor bor lite utanför, på landet, i ett gammalt skolhus som de renoverat. Ett trähus med gamla och stora fönster med spröjs. Helt fantastiskt! Kände att sådär vill jag bo! Ute på landet, inte så långt från city, med härlig trädgård och natur runt knuten. Snacka om balsam för själen! Helt underbart!!!

Dock blev det inte så mycket shopping för min del. Ett par jeans hittade jag på Gina Tricot. Brukar aldrig kunna ha jeans därifrån då de brukar sitta illa då jag har en putrumpa. Men dessa var riktigt bra på!! Hade inte råd så jag fick kompromissa lite. Jag fick boka om min frisörtid, så det blir bara klippning. Jag får helt enkelt göra en toning själv. Det blir billigast så. Och så kunde jag ha råd med jeans! 😊

Lovely!

2 reaktioner på ”Balsam för min själ!

Kommentera

