Att lyssna på sig själv!

Har grubblat fram och tillbaka angående dejten. Och hur jag än vänder och vrider på det så vet jag vad jag ska göra. Och det är att gå vidare utan honom. När jag har bestämt mig för att lyssna på mig själv så är det som om en enorm frihetskänsla fyller hela mig. Det är såhär det ska vara. Att lyssna på den viktigaste personen i mitt liv! Och det är jag som är den personen. För jag ska ju leva med mig själv för resten av livet och vad är väl bättre än att göra mig själv lycklig?!

Jag är på god väg och det gör mig så glad! ❤️❤️❤️

20140401-090959.jpg

7 reaktioner på ”Att lyssna på sig själv!

  1. Skönt va?
    Du har träffat honom flera gånger och velat ge det en chans trots att du varit osäker, men sen får det ju vara någon måtta. Väger det fortfarande inte över åt det positiva hållet är det dags att gå vidare. 🙂
    Alltid lär man sig något, och det var ju jättebra att du provade på att dejta utan sexfokus!
    Nu kan du checka av ytterligare ett steg i rätt riktning! Grattis! 🙂

Kommentera

