Man kan säga det med en text..

Har ju känt att den där dejten inte var riktigt the one. Så, jag messade honom det. Kände att jag inte ville säga det face to face. Har själv blivit dumpad när jag trott att vi ska träffas för att umgås så det slaget i ansiktet kände jag inte att jag ville ge honom. För det blir du som det. Att träffas och tro att den andra gillar en och sen efter ett tag få svaret att han inte vill ses längre. Nä, det är inte kul alls.

Men han tog det bra. Så det känns riktigt skönt nu!

En reaktion på ”Man kan säga det med en text..

  1. Jag håller med! I alla fall inledningsvis, det beror ju på hur mycket man träffats och på vilken nivå det varit. Hade det varit jag här och nu hade jag nog velat veta det face too face och kanske även varför.

Kommentera

