Pinky legs!

Fredag och det är dags att piffa till sig med nya strumpbyxor. Dessa från Twilfit!

20140411-091516.jpg
Det var längesen jag hade klänning och alltid när jag har på mig denna så ångrar jag mitt val, då den är alldeles för kort. En liten underkjol får titta fram emellanåt så jag inte visar rumpan!

Och min frisyr och jag är inte alls vänner. Det är skitsvårt rent sagt att få till det utan att se ut som en slickad tant eller lockigaste burret. Mitt långa hår saknar jag enormt mycket då jag bara kunde fixa det lite lätt liksom och det blev skitbra. Nu måste jag mangla håret på rätt sätt annars blir det tant. Städerskan idag tyckte det var jättefint så jag ska väl ta åt mig. Blankt och platt är det nu men ack så tråkigt! Jag kanske är den enda som ogillar superplattat hår?!

4 reaktioner på ”Pinky legs!

  1. Nice legs! Gillar strumpbyxorna skarpt!
    Vad synd att du inte gillar håret, jag tycker i alla fall att det blev jättefint.
    Brukar variera min friss med att böja topparna inåt runtom eller utåt på ena sidan samt tupera lite så jag får mer volym. Eller så tar jag locktången och hjälper vågorna, ibland sätter jag också upp det lite bakåt med hårnålar. Det enda negativa är att jag alltid måste fixa det pga ostyrigt hår och inte bara kan låta det självtorka och gå utanför dörren – då ser jag ut som ett troll. 😀

Kommentera

