Plattan i mattan!

Upp i ottan på lördagen för att bila 1,5 timme till mina föräldrar för att byta till sommardäck. Snabbt hem igen för att ta tåget till huvudstaden för att gå på dejt. Lite spontant sådär..

Väl där så har killen tagit fel på tiden så där står jag på centralen och får vänta några minuter. Han dyker upp utanför och har ångesten Allan för att ha missat tiden. Så hem till honom så att han fick duscha till sig som han var på väg att göra innan jag ringde och sa att jag var framme. Det första han kläcker ut sig när han ser mig när vi gått ur bilen är:

vad liten du är?!

Well, jag är nog i Kylie Minogue size så då förstår ni att han tycker jag är liten. Jag sa med glimten i ögat att han plockar ju inte pluspoäng direkt med att säga så.

Helgen superfort, men det är väl så när man har trevligt! Jag vill träffas igen och jag hoppas han vill det med. Han messade när jag var på väg hem i alla fall att han ville göra det.

Väl hemma sen på söndagen och dödstrött då man inte sovit så bra. Men när jag sitter på soffan så undrar jag allt vart den tog vägen. Helgen.

Men trevligt var det allt!

3 reaktioner på ”Plattan i mattan!

Kommentera

