Emotions..

Lyssnade på denna fantastiska låt och blev helt emotionellt knäckt!

Jag är så jäkla tacksam för att jag träffar väldigt många bra människor. På jobbet. På fritiden.. Överallt.

Helt underbart!

Och här sitter jag och lipar med krokodiltårar för att det är ju helt fantastiskt. Och varför jag träffar dessa människor måste vara för att jag är helt fantastisk. Och det gör att jag gråter ännu mer..

Att denna man som jag träffade i Stockholm inte funkade med riktigt är ju jättesynd, men det jag fick ut av att träffa honom var ändå underbart. Han var så himla genuint snäll och fin vilket jag tar med mig i min ryggsäck. De fina samtal vi hade som gav mig så himla mycket.

Så mina tårar fortsätter att rinna. Och är så enormt tacksam..

2 reaktioner på ”Emotions..

Kommentera

