It´s all so quiet…

Sent kom man hem igår då tåget hade blivit 25 minuter försenat så jag fick sen vänta 30 minuter på anslutande tåg för att komma hem. Sen cykla i mörkret också. Så, ja, jag var helt supertrött.

Och nu känner jag mig tom.. Från att gått från att höras av och prata och allt till ingenting. Tomt. Men jag förstår honom och situationen. Förmodligen var känslorna inte så starka för att satsa på det såhär snabbt och det var inte meningen med honom då.. Däremot så är jag glad då jag känner att jag är på väg. Nu träffar jag faktiskt bra män som det kanske inte klaffar 100% med, men ändå. Jag träffar bra män. DET är något som är jättepositivt! Så nu tror jag det är ganska nära. SÅ det gäller att inte tappa hoppet. Hoppet om kärleken.

Nu ska jag dock göra saker som JAG vill. Och det är emellanåt lite knepigare. Vad vill jag. Jo, jag känner att jag inte vill vara kvar här. Jag vill göra något mer. Något mer meningsfullt. Men vad… Så tillbaka till mitt mål jag har och det är att spara lite pengar. Så på ett sätt var det bra att det inte blev något mer seriöst.

Men just nu är det bara så tyst…

4 reaktioner på ”It´s all so quiet…

Kommentera

