Topsa till dig!

Så, då var jag igår och fixade preventivmedel. Onödigt kanske med tanke på att jag inte har någon partner, men rättså skönt att slippa tänka på att kanske bli Preggo. Däremot ville jag göra ett klamydiatest när jag ändå var där. Jag brukar göra det när jag får möjligheten. Tycker det är bra att kolla sig.

Det nya var att jag fick göra det själv… WTF?! Stoppa in en lång tops och snurra runt några varv. Det var inte det lättaste.. Att stå på en toalett och tjufsa in den och den skulle också lååångt in. Men det gick. Dock jäkligt ont att kissa hela dagen sen. Började undra om jag tog fel hål.. Däremot aktiverade jag mensen för jäklarns vad magen blåstes upp, finnar frodades och mensvärken bultade. Så gravid är jag nog definitivt inte..

6 reaktioner på ”Topsa till dig!

Kommentera

