Första gången..

Duktiga jag gick upp 06.00 på min lediga dag. Inte för att jag skulle göra något speciellt, utan för att få ut så mycket jag kan av dagen! Däremot var jag ute 07.40 och gick långpromenad runt sjön.

20140430-133516.jpg
Fantastiskt väder som dock har blivit sämre under dagen. På hemvägen gick jag in i mataffären och köpte för första gången i mitt liv orkidéer.

20140430-133703.jpg
Jag hoppas de överlever då jag är brukar ta död på mina växter.
Färgade även håret och har haft en vän på kaffe. Fullt ös..

Men nu ska jag njuta av en enormt skön dag och inte göra så mycket mer!

Kommentera

