It was bad for me…

Jag berättade väl att jag var och skaffade mig mini-piller igen?! Well, jag började äta dem och har ätit dem knappt en vecka, och helt plötsligt idag så känner jag mig jättekonstigt. Ångest och ankommande panikångestattack i morse.

WHAT?!

Har inte haft det på jättelänge. Men nu, ingen energi för fem öre och orkeslös som bara den. Livet sög och jag likaså.. Hade ingen tanke på att det kunde bero på pillerna jag börjat äta förrän en kompis påpekade det…

Så, nä. Det får vara med hormoner för min del.. Inte vill jag må såhär. Det var som att bara åka tillbaka några år, till då jag mådde som sämst och där vill jag verkligen inte vara igen…

Så i papperskorgen med dem..

3 reaktioner på ”It was bad for me…

  1. Hett tips om du är känslig för hormoner är Nuvaring, den använder jag och har aldrig trivs så bra med ett preventivmedel EVER. Verkar lokalt, inga piller. In med ringen, ut efter tre veckor, upphåll en vecka, in igen… Har inte mycket blödningar alls, klarar mig från de värsta humörsvängningarna och inga problem med hy etc. som jag haft förut. Alla reagerar ju sjukt olika, men detta funkar fint på mig eftersom de verkar just lokalt. Kolla upp om du vill! Kramen

Kommentera

