Ett steg på vägen.

Igår gjorde jag något som jag tänkt göra länge men inte tagit tag i. Jag avslutade mitt konto på Facebook. Känns så otroligt skönt! Ett steg i rätt riktning för att leva mitt liv istället för att titta på andras!

Jag får mer och mer harmoni i mitt liv! Och det är jag vill ha! Harmoni och lycka!

Lovely!

6 reaktioner på ”Ett steg på vägen.

  1. Jag har nog hittat ett okej sätt att använda fäljsbook; dvs ibland via mobilen. Skulle kolla en grej via datorn men hade visst glömt bort lösenordet 😀

  2. Good on you, girl! Tror nog att det är ett väldigt klokt beslut… Jag har själv övervägt det, men de gångerna jag övervägt har varit under perioder när FB varit totalt ointressant. Så då har ett aktivt eller avslutat konto kvittat, fattar ändå inte vitsen med det. MEN, så kommer jag ur den där jättekorta perioden och tänker ”MAJ GADH, dör ju utan FB!” Sunt tänk, va? Noooot… Go girl! :*

Kommentera

