Kommunicera mera!

Well, den kryptiska mannen förblev ännu mer kryptisk och efter att han frågat massvis om varför jag inte ville att han skulle stanna över så avslutar han med ett meddelande där han inte vill fortsätta träffas. Och jag bara skrattar.. För att tycka att han blivit bättre på att kommunicera så var han allt annat än bra på det.

Var rättså skönt att jag inte lät honom sova över. Och det finns ju en mening med allt! 😃

Och jag är oerhört tacksam för det möte jag fick med honom. Det gav mig ändå väldigt mycket!

Ikväll blir det dejt och AW med en annan man. Så det rullar på nu! 😄 Och jag har väldigt roligt!

3 reaktioner på ”Kommunicera mera!

  1. Men jösses! Vilken snubbe. Hahaha! 😀
    Ja det var väl lika så bra att han åkte hem i natten… Kommunikation är ju liksom en basic förutsättning och den behöver fungera åtminstone på ett par plan.
    Det låter jätteroligt med en ny dejt och det är skoj att du är på G!
    Livet leker, lek med livet och så vidare!
    Kram

Kommentera

