Att kremera eller inte kremera…

Var enormt duktig som tog mig till gymmet när orken inte var med mig. Men det gick bra. Triceps och axlarna fick sig en omgång!

När jag klev sen in i omklädningsrummet och skulle packa ner mina kläder efter träningen, så luktade det så in i h*****e. Jag började då undersöka om det var jag som luktade med en liten diskret sniffning i armhålan. Nä. Inte var det jag. Mina skor?! Nä, faktiskt inte. Min diskade matlåda som jag hade med mig?! Nä, inte den heller. Vad i hela friden stinker så vidrigt?! Ser mig om och där, 30 cm från mig står ett par använda gympadojjor där luften dallrade runtomkring dem av odören… FY FAN! Jag kan inte förklara denna stank, men skorna borde kremeras så illa var det. Att personen inte märker att de luktar?!

Själv hade jag skämts om jag hade haft så illaluktande skor… Men stackars tjejen kanske inte hade några pengar till nya dojjor… Då hade jag nog tvättat dem i 90 grader i tvättmaskinen efter varje pass på gymmet tills jag hade haft råd att köpa nya..

Ingen risk att någon snor dem i alla fall… 😉

En reaktion på ”Att kremera eller inte kremera…

  1. Men fy! :S
    Gamla minnen dyker upp från tiden jag tränade lagsport… Just doftbiten saknar jag ikket. 😉
    Minns att det var någon av killarna som hade en sjujäkla tåbira oavsett nya skor eller ej. Men idag ska det ju finnas bra produkter mot tåjuiceodören!

Kommentera

