Hade jag bara kunnat…

Hade jag legat såhär hela helgen!

20140518-152724-55644413.jpg
Men är tyvärr inte så söt och vig så jag bara ligger utfläkt på soffan istället. Igår kom föräldrarna på en visit och vi gjorde en mindre utflykt innan jag bjöd på mat. Perfekt väder och senare blev det kaffe på uteplatsen i sol och värme!

Idag faller regnet och det gör mig inte så mycket. Haft en enorm trötthet och orkeslöshet i några dagar som inte velat släppa så söndagsslapp gäller idag! Och det gäller att lyssna på kroppen emellanåt och just idag säger den till mig att bara vara, vilket är helt underbart! Så jag sitter här i soffan, med katten bredvid mig snufsandes på sina tassar, med lite tända lyktor och lyssnar på regnets smatter mot fönsterrutorna. Och det är underbart avslappnande!!

Kommentera

