Som en pil..

Min motivation, fantastiska tankar och positivitet har lika snabbt som en pil klyver luften ändras till ett svart hål inom mig. Jag känner mig tom. Ingen ork. Ingen motivation. Ingen livsglädje.

Vad hände liksom?! Mensen som kommer vilken dag som helst, som spökar?

Så idag hade jag verkligen velat ta täcket över huvudet. Att bara vara hemma.

Men det gick inte.

Plikttrogna jag tog mig till jobbet och sitter här, försöker fylla tomheten med kaffe. Jag hoppas jag vänder denna känslan väldigt snart…

Ge mig pepp och styrka!

6 reaktioner på ”Som en pil..

  1. Meh, vad sjukt… jag känner exakt likadant. Smög sig på igår och slog mig medvetslös idag, usch. Har inte ens ngn kommande mens kan jag skylla på? Ville INGET hellre än att stanna hemma idag, sova bort livet och typ kaaaaaanske kolla på Real Housewives eller annat skräp. Men NÄNÄ, upp och hoppa, på med leendet och pinna till jobbet. BLÖÖÄ! Hoppas vi blir friska snart. 🙂

  2. Jag kan inte skylla på någon mens, vet ju inte ens vad PMS är för något. 😉 Fast å andra sidan vet jag ju vart energin slukats upp och vad som behöver göras. Skulle hellre ta en menssläng!
    Kram

Kommentera

