Det piffas lite..

Solen skiner och vad är väl bättre än att ta på sig piffiga strumpbyxor, dagen till ära?!

20140521-092246-33766454.jpg
Och eftersom garderoben inte har förnyats så värst mycket så blir det en gammal trasa till. Men strumpbyxor gör faktiskt en hel outfit!! Dessa är 50DEN och kommer från Twilfit!

Bättre mår jag nu i alla fall. Har inte riktigt fått tillbaka mig själv men snart så…

Lite kul att jag hade beställt nytt puder från Bareminerals, mitt favorit-som-jag-inte-kan-vara-utan, och råkade beställa ett fixerat puder med färg. Herreguuud så fel det blev!! Det skulle vara transparant och med min blekhet så nu kommer jag gå som en brunbjörn i ansiktet och isbjörn på övriga kroppen….

Klantfia!!

Kommentera

