Lovely day!

Idag kom det in en kund som jag hjälpt för några dagar sen som hade helt fel underklädesstorlek. Hon köpte inget då, men kom in idag då hon inte kunnat glömma den bh som hon hade provat och ville köpa.

Och helt bara sådär tog hon upp en inslagen blombukett och gav mig som tack för den underbara service jag hade gett henne.

Och jag kan inget annat än bli varm i hjärtat och tacksam över de fantastiska människor jag möter! ❤️

20140521-160306-57786674.jpg

6 reaktioner på ”Lovely day!

Kommentera

