Fantastiska lördag!

Min älskade vän kom på besök och då gäller det att bunkra upp med fika! Jag bakade en blåbärspaj som var supergod! Det som blev över fick åka med henne hem till övriga familjen!

Vi åkte sen till en liten affär som säljer kristaller och annat roligt. Det var bara vi där så det kändes så bra att bistå dem med ett inköp. Jag gillar såna affärer och hoppas fler handlar så de har möjlighet att finnas kvar. Lite kristaller köpte jag som jag nu håller på att rena.

Efter så drog vi till stadens köpcentrum och jag brukar ogilla dessa köpcentrum då det är massor med folk och de trängs och stressas. Men det var väldigt roliga butiker och helt plötsligt såg vi en kjol och två tröjor som var SÅ jag att jag kunde helt enkelt inte motstå. Dessvärre är det idag då ekonomin gick åt skogen med massor av räkningar och utgifter som gör att jag får verkligen äta nudlar resten av månaden, som knappt har börjat! Gaaaah!!! Det löser sig, säger jag, håller tummarna och nervössvettas under armarna.

Men roligt hade vi och jag är SÅ nöjd över det jag har shoppat! Det var det värt!!

7 reaktioner på ”Fantastiska lördag!

  1. Vad nyfiken jag blev på inköpen! 🙂
    Det är köpstopp hela sommaren här och i maj har det funkat helt okej faktiskt. Saknar bara sommarkläder som klänningar nu när vädret är så fint…
    Kram

Kommentera

