Det kostar att vara snygg.

Fick ett litet ryck och var inne hos optikern och kollade på glasögon i fredags. Detta berodde på att en grymt trevlig kund kom och handlade av mig som sa att hon jobbade där och sedan ett tag tillbaka har jag funderat på att köpa nya glasögon. Nu fick jag helt enkelt anledning att kolla på nya. Jag trivs med dem jag har nu men har haft dem i typ tre år och det är roligt att byta lite, speciellt när jag har dem varje dag.

I fredags var jag där och lånade hem några varianter. Idag lämnade jag tillbaka dem och fick kostnaden för hela paketet. Jag höll på att skrika rakt ut av chock….

JÖSSES så dyrt det var!!!!

Men det kostar att vara snygg helt enkelt. Så jag tog det på avbetalning. Tills döden skiljer oss åt…

Och jag hoppas jag kommer få ligga mer när jag har de nya brillorna!

5 reaktioner på ”Det kostar att vara snygg.

Kommentera

