Det luktar möjlighet!

Inte nog med att jag tog bort mig från fejjan, jag avslutade även mitt konto på dejtingsajten!

SÅ…

Till alla som säger att jag ska sluta leta och han med stort H ska komma till mig. Se upp!! Grisarna flyger! Den feta tanten sjunger!!

Nu är det gjort! Så nu får jag ta och aktivera mig i form av hobbys och intressen, med fokus MIG, istället för att glo på en skärm och hoppas hitta en tilltalande profil.

Ska bara komma under full med vad jag ska hitta på.. Eeeh.. Som inte kostar skjortan..

Men det ordnar sig! 😊

6 reaktioner på ”Det luktar möjlighet!

  1. Är det någon gång man ska logga ut från det ständiga gluttandet på dejtingsajterna så är det ju på sommaren – nu finns det ju faktiskt roligare saker att göra än att stirra in i en skärm. Jag tycker det låter underbart med fullt fokus på dig själv!! Det här kan leda till härliga grejer!

  2. Irldejtande eller att träffas irl är bättre, när man liksom märker att den där är inte så dum…men då kanske man också måste ut och utsätta sig för träffarna :D. Bra där!

  3. Jag tror inte heller att det plötsligt bara händer om man inte gör någonting alls. Alla ”plötsligt händer det” sker bara när man verkligen är öppen för det. Det kan ju hända massor runt omkring utan att man är medveten om det! Tänk bara på alla människor vi möter varje dag utan att ”se” dem… 🙂
    Håll dig ute bara, vart det är och vad du gör spelar mindre roll.

    Lycka till! kram

Kommentera

