Lediga gårdagen

Well, ledig och gjorde inte mycket nytta alls. Handlade lite i mataffären för de små korvören jag har kvar. Jo, jag vet. Hemskt av mig att vara så pank redan, men till mitt försvar så hade jag jävligt kul förra helgen!!

Hade planerat träning med en kollega men orkade inte. Ibland måste slapperi i soffan förespråkas, och det gjordes det igår. Kollade på en film som gick på tv, ”Into the Wild” med Emile Hirsch som var väldigt gripande. Det verkade inte så till en början, men när filmen var slut och de visade bilder på killen som filmen baserades på, blev jag väldigt tagen. Lite sorgsen att saker och ting kan gå så fel. Har lite svårt för filmer som bygger på verkliga händelser. Inte för att jag ogillar dem tvärtom, utan mer för att jag börjar grubbla så enormt efteråt. Och det gjorde jag efter denna film…

Annars är det fredag idag, fast det känns som måndag. Tröttare än tröttast fastän jag tog det så lugnt jag bara kunde igår. Men förmodligen behöver jag semester att varva ner. Och en veckas jobb till nalkas, sen ledig nästan en hel vecka.

Wohooo!!!!!

Förutom lördagen som jag ska hoppa in och jobba då min personal var enormt bissy och skulle på bröllop då.

En vecka kvar… Lovely!!

2 reaktioner på ”Lediga gårdagen

Kommentera

