Bikini, bikini, bikini!!

Kom till utgiven plats och det var molnigt och solen lyste med sin frånvaro. Möttes av två tjejer från en annan butik som skulle joina mig i modellandet. Det skulle varit två tjejer från en butik till, men de drog sig ur i sista stund då de kände sig obekväma att stå i bikini och bli fotade. Lite tråkigt, men synd för dem!

Fotografen var peppande och hur go som helst. Var faktiskt inte alls kallt trots vädret, men det var nog för att det var så enormt kul!!! Tjejerna som var med på bild var jättetrevliga och jag tror resultatet blir fantastiskt, trots att jag i efterhand fick se bild på mig själv, fotad av de andra tjejerna, och såklart kom de kritiska glasögonen på. Inte så tränad och deffad som jag önskade, men vad gör väl det när jag tänker efter?! Jag hade så himla kul och är jättetacksam för att jag fick vara med.

Nu bara vänta in bilderna i tidningen som ska tryckas i 45.000 ex…

3 reaktioner på ”Bikini, bikini, bikini!!

Kommentera

