Vad har jag gett mig in på?!

Om en timma ska jag stå i en park i bikini och bli fotad för en lokal tidning. Det är vi som säljer bikinis i stan som ska stå som modeller.. Naturligt ska stå i fokus och trotsa mediahetsen över glamorösa och silikonstinna tjejer. Bra initiativ av tidningen! Jättekul att bli tillfrågad för jag har ju inte direkt kroppen för att stå modell. Liten och kompakt. Men någongång ska vi i detta segment bli representerade!!

Nu börjar jag ångra mig lite smått.. Inte för att jag skäms över hur jag ser ut, det bjuder jag på, utan mer att det är jäkligt kallt ute…

3 reaktioner på ”Vad har jag gett mig in på?!

Kommentera

