Where the f***k are they?!

Går och lufsar runt i lägenheten medan jag klär på mig för att cykla till jobbet. Med ens så vänder lugnet till hysteri…

Jobbnycklarna?! Vart är jobbnycklarna?!

H E L V E T E

De är inte i väskan som de brukar. Heller inte någonstans i lägenheten där jag springer runt som en tornado och letar. Har katten ätit upp dem?! Hon är lite framtung men det rasslar inte om henne.. Har jag dammsugat upp dem?! Hinner inte kolla påsen. Gaaah!!

Så det var bara att ringa min stackars anställda och be henne smsa ner nycklarna till mig.. Så in på jobbet kom jag med darriga ben. Ogillar känslan av att tappat bort något viktigt.

Frågan är bara. VART är de!?? Snälla var upphittade eller befinn er i min lägenhet!

S N Ä L L A!!

14 reaktioner på ”Where the f***k are they?!

Kommentera

