Sol, slapphet och söndag!

De tre S:en. Så fantastiska. Så efterlängtade. Älskar söndagar!

Även om jag förespråkat slapphet så har jag ändå varit lite duktig. Sopat lilla uteplatsen och diskat stora disken. Åt lyxig havregrynsgröt till middag. Typisk singelmiddag?! Nu gillar jag ju gröt så jag äter det gärna. Men i brist på fantasi så fick det bli så.

Nu har jag precis varit på ett nytt gym och fått prova på ett pilatespass då jag ska byta gym för att träffa lite annat folk. Men jösses vad jobbigt det var! Har inte tränat bålen så värst så det knakade och hade sig i musklerna. Men superskönt efteråt! Dock är uppsägningstid på mitt nuvarande gym två månader så jag får vänta lite med att gå till det nya. Men det är något att se fram emot!

2 reaktioner på ”Sol, slapphet och söndag!

  1. Jag tycker, på riktigt, att havregrynsgröt till middag är svingott. Särskilt om man äter i soffan, nerbylsad under en filt och med en kopp te till och en ostmacka. Åh, hungrig!

Kommentera

