Lite smått förvånad!

Eller ganska mycket förvånad…

Får ett telefonsamtal nu på morgonen från ett företag i Stockholm som jag har sökt jobb hos. De var intresserade för en intervju.

OMG!!!

Men min mage knöt sig och jag har ingen möjlighet att komma upp just nu, ekonomimässigt! Så jag sa att jag inte kunde komma loss förrän i juli. Då var det lite för sent för dem naturligtsvis. De skulle återkomma om det var så att de inte hittat någon lämplig kandidat.

Men herregud.. Helt konstigt! Just nu har jag förlikat mig med tanken att jag ska bo nära naturen i ett fint trähus, kanske inte i denna staden men någonstans i Sverige alla fall. Och då kommer en jobbchans?! I Stockholm?!

Väldigt märkligt!!

3 reaktioner på ”Lite smått förvånad!

  1. Oj oj, livet tar sig märkliga vändningar när man minst anar det, vad kul! Men knepigt såklart. Jag är helt övertygad om att jag kommer att träffa Mannen i mitt Liv typ en månad innan min flytt hem till Skåne. Så jävla tipico. Lifvet är bra jäkla busigt ibland! 😉

Kommentera

