Ursäkta, jag tror jag ångrar mig..

Var som sagt på festen igår. En trevlig tillställning där jag helt plötsligt hade druckit mitt vin och vid 23.30 ville gå hem då jag var dödstrött efter att ha jobbat. Men då blev vännen irri och tyckte hon var värd att jag följde med ut istället för att gå hem som jag alltid gör. Så istället för att hamna i bråk med henne så följde jag med ut. Där försökte hon få alla killar att ragga på mig och få mig att ragga på dem. Kände mig enormt trött då jag bara ville ha kul. Mannen hittar jag inte på något uteställe. Hon menade på att om hon var singel så skulle hon knulla runt hela tiden. Och jag bara suckade.

Och idag är jag helt död.. Huvudvärken Allan så jag gick upp nu vid 15.30 för att köpa mig en pizza… Aldrig mer alkohol känner jag nu!

9 reaktioner på ”Ursäkta, jag tror jag ångrar mig..

  1. Känner igen mig väldigt mkt i det här inlägget! Att folk som är upptagna (och många som är singlar oxå..) tycker att man jämt borde ragga på krogen. Jag orkar inte, orkar inte dansa närmare folk och verka desperat. Händer det så händer det, tänker jag.

    • Verkligen! Jag blir så jäkla trött på det! Och det är SÅ tråkigt att gå på krogen. Det var inte alls kul Men det berodde nog på att hon var jobbig och jag var inte bekväm i situationen.

  2. Så respektlöst av din kompis, tycker jag. Är man trött så är man trött, vill man inte ragga så vill man inte. Förstår att du kände lite sådär inför att gå på festen..

    • Ja, har svårt för denna människan då hon tycker jag borde anstränga mig mer för att träffa någon som att gå ut och festa. Men jag vet att jag inte kommer träffa min framtida man på det viset. Nästa gång hon tjatar så säger jag att hon ska lägga av.

  3. Jag har många gånger upplevt att stadgade vänner försöker leva ut sina hemliga singeldrömmar genom mig på något sätt. Det trista är att man då bara är det singellivet symboliserar och inte hela den personen man egentligen är. Antingen har det varit såna kvällar som du hade eller så får man frågor om ”smaskigheter” från ansikten med glittrande ögon likt barnens på julafton. Haha!

  4. Med såna vänner behöver man inga fiender. Det är kanske vasst att säga så men det är min spontana känsla. Ser i bloggen att du lyssnar mer och mer på ditt eget hjärta, och blir glad av att läsa det. Fint att du hoppat av fejan m m. Önskar dig allt gott.

Kommentera

