The photo and the shame!!

Idag ropade en tjej i dörren på jobbet att jag var supersnygg på bilden i tidningen. Det var en av tjejerna som var med på bikinifotograferingen. Själv hade jag inte kollat posten på jobbet så jag fick vänta ända till jag kom hem för att se resultatet….

HERREGUD, låt mig stanna inomhus och aldrig visa mig i staden igen!!!!! Hon måste drivit med mig….

På ena bilden ser jag ut som en dallrig blobb som sitter på en sten med ett försök att se snygg ut. OMG, helt fel vinkel och posering för mig! 😬 jag skäms och spyr lite i munnen.

Andra bilden ser jag rättså vältränad ut dock.. Men att se sig själv i bikini var lite som en chock vid första (blobb)bilden. Men hur lätt är det att veta vart röven tar vägen när jag sitter på en sten?! Den liksom flöt ut mot underlaget och var inte alls så fast och hård som jag inbillat mig..

Note to self att aldrig fotas sittandes på en sten i bikini!!

5 reaktioner på ”The photo and the shame!!

  1. Åh, du var säkert superfin!! Det är bara i ens egen hjärna som allt vrids om, medan alla andra bara ser en fantastisk tjej. Och dessutom var det störtmodigt av dig, så klapp på axeln även för det!

Kommentera

