Midsommar 2014

Söndag… Igen.. Det var ju inte så längesen det var söndag känns det som. Tiden rusar och jag vill gärna att den ska gå lite långsammare..

Midsommar var supertrevlig. Kom hem till min vän och hennes familj där till och med katten kom och mötte mig när jag parkerade bilen. Lite gulligt faktiskt. Jag kom till sol, kaffe och godaste jordgubbspajen och det var hur skönt som helst. Tiden svischade iväg och det var dags att gå till ett annat par med vänner för att grilla och äta god mat. De hade också barn så de lekte som bara den, medan vi vuxna satt och pratade och drack gott. Jag brukar ogilla att komma till ”par och familjemiddagar” men här var det väldigt avslappnat och mysigt.

Sen vid midnatt blev barnen trötta och dags för hemgång. Jag fick sova på soffan och när jag hade varit på toa och sminkat av mig så låg katten vid kudden och gjorde mig sällskap under natten. MYS!! Ensam har jag verkligen inte känt mig. Däremot älskad!

Underbar frukost med underbar lunch och kaffe åkte  jag sedan hemåt. Midsommar gick i rasande fart men var som sagt väldigt mysig för mig som ogillar dessa tillställningar!

 

Lovely!

 

3 reaktioner på ”Midsommar 2014

  1. Jag gillar också att umgås med par! Speciellt nu när vi är vuxna och man inte riskerar att hamna som tredje hjulet vid två hånglande iglar som har sugit sig fast på varandras ansikte. 🙂

Kommentera

