Tjoff in, tjoff ut.

Så sa det på mitt lönekonto idag. Snabbt in, snabbt ut..
Att ha bilen på den årliga servicen kostar multum, även försäkringen på den, och gör att min budget för denna månaden är överskriden för att göra något roligt. Men så är det att ha bil tyvärr. Men jag är så himla glad ändå hur långt jag kommit med min ekonomi. Jag gör små budgetar och kollar av hur mycket jag lägger på saker och ting. Jag lägger undan pengar för mat och för ett år sen så har det blivit SÅ mycket bättre! Stor skillnad!!

Nu är mitt mål att spara inför kommande äventyr jag vill införa i mitt liv. Det ser lovande ut!!

4 reaktioner på ”Tjoff in, tjoff ut.

  1. Hm, det där låter faktiskt lite härligt. Jag trodde budgeterande av vardagsekonomin skulle vara aptråkigt, men du får det att bli lite lockande. Kanske skulle ge det ett försök ändå…

Kommentera

