Gamla brallor och gamla dejter!

Då var det dags att gräva lite i garderoben igen.

20140626-090441-32681686.jpg
Gamla brallor från Wera som jag totalt älskar, men glömt bort! Trots att jag är kortis så funkar det alldeles utmärkt med dessa att vika upp benen på. För några år sen hade jag aldrig haft dessa sortens byxor då jag var obekväm i min rumpa. Nu bara kör jag!!

BTW så träffade jag på senaste dejten på stan igår när jag var hos optikern på lunchen. Han ni vet som inte kunde betala för sig.. PINSAMT!! Jag sa hej och skyndade mig snabbare än en vessla därifrån. Kändes som han ville prata lite när jag tänker efter.

Annars händer inte mycket på dejtingfronten sen jag avregistrerade mig från dejtingsajten. Känns ändå väldigt skönt att slippa den hetsen. Däremot var det ju kul att träffa nya män mot vad jag gör nu. Men snart nytt gym och då ska det ögonflörtas!!!

Eller i alla fall dregla över svettiga mansmuskler..

En reaktion på ”Gamla brallor och gamla dejter!

Kommentera

