När jag tänker efter…

För jättemånga år sen så gick jag en KY-utbildning och var då samtidigt ihop med den destruktiva killen. På skolan fann jag en massa nya vänner, vi blev en ganska stor grupp tjejer och killar som umgicks, däribland en killkompis som jag hittade på mycket med. Tyvärr blev det väl så att han gick och kärade ner sig i mig och ville sen inte vara kompis mer när jag inte var kär i honom.
Från den tiden fortsatte jag att umgås med en annan kille från vår kompisgrupp, som jag bara såg som vän. Även från honom fick jag en kärleksförklaring som gjorde att vi gled isär då jag bara ville vara just vän och vågade inte umgås mer då han inte skulle få fel uppfattning.

Sen dess har jag inte haft någon killkompis som jag kan ha sådär fantastiskt roligt med. Jag började nämligen tänka på detta för någon dag sen och insåg hur jag inte vågat inleda någon kompisrelation med en man sen dess, med rädsla för att killen ska bli kär och det då blir så jäkla dumt, stelt och jobbigt…

Sorgligt då jag verkligen saknar att ha en fantastisk killkompis att umgås med..

6 reaktioner på ”När jag tänker efter…

  1. Jag har många killkompisar och visst har det hänt att det blivit känslor eller annat strul. Tycker dock att det är lätt att komma över och fortsätta vara vänner. Allt blir som enklare med killar :).

  2. Ja det är ju inte helt lätt när det blir så, har också varit med om det flera gånger… Har fortsatt vara vän med flera killar efter att vi slutat dejta, men vänskapen har (såklart?) runnit ut i sanden när de skaffat flickvän. X har jag dock kvar som vän i vått och torrt, men vi har ju också ett barn som motiverar oss att ha en så bra relation som möjligt.

Kommentera

