Så underbart med sömn!

Var inne på Apoteket på min lunch och köpte öronproppar. Här ska inte höras ett endaste skall inatt! Kan säga att jag var ganska seg på jobbet och trodde aldrig dagen skulle ta slut! Hur mycket att göra som helst.

Var faktiskt relativt pigg i slutet av jobbdagen men väl hemma så gled ögonlocken ner mer och mer. Vid 21 kastade jag in handduken, pluggade in propparna och somnade så himla gott.

🌠

6 reaktioner på ”Så underbart med sömn!

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man gå och lägger sig och verkligen höra hur omvärlden stängs ute. Sover själv jämt med öronproppar då jag har svårt att somna med störande ljud om kring mig och sover väldigt lätt. Vaknar av minsta lilla ljud om jag inte har propparna på mig. Har du något bra tips på öronproppar att sova med? De vanliga gula som jag har får jag ibland lite ont av.

  2. Tack för tipset. De ska jag ta och testa. Säkert skönare än de vanliga gula propparna. Nu i sommartider så är ju öronpropparna verkligen ett måste när man sover med öppet fönster. Massa störande ljud ute som jag knappt kan somna till annars.

      • Nu har jag hunnit testa öronpropparna du tipsade om. De var verkligen hur sköna som helt. Gjorde inte det minsta ont och känns knappt att man har dem på sig. Allt blev vara så tyst och skönt när men inte hörde nått. Ska helt klart fortsätta sova med dem. Har verkligen inte provat öronproppar som har dämpat lika mycket tidigare. Dock hur skönt som helst när man ska sova Ska köpa några fler förpackningar så att man alltid har hemma.

Kommentera

