Hårlyx!

Var inne på kicks häromdagen och fyndade hårfärg för 30kr. En utgående förpackning så jag passade på med de små korvörena jag har kvar. Igår färgade jag det, halvblind som jag var utan linser. Och det blev faktiskt jättebra! Ljusare färg och nu känns håret mycket bättre mot den lite dassiga färg jag hade innan.

Idag fick jag hem lite lyx till håret.

20140709-195749-71869357.jpg
Mitt hår är torrt och jag har länge tänkt köpa en olja men inte fått tummen ur. Men nu så ska det oljas in. Fantastisk doft!! Doftar dovt av vanilj. Underbart!!
Nu väntar jag bara på att håret ska bli underbart långt också!

En reaktion på ”Hårlyx!

  1. Olja har räddat mitt hår mellan klippningar, jag vet inte hur många ggr! Just nu suger det åt sig olja som aldrig förr. Inte klippt mig sedan sista januari så topparna är lite torra och slitna om man säger så…Så himla bra det där med hårolja!

Kommentera

