Jobba. Sova. Jobba. Sova.

Molnigt och färglös tisdag. Solen skiner med sin frånvaro och regnet hänger i luften så mitt hår blir till ett virrvarr av vågor, trots fön och plattång.
Skinnjackan fick komma på när jag cyklade till jobbet tidigare än någonsin. Golvet skulle maskintvättas av städarna och det var bäst att vara i tid.

Annars jobbar jag och sover. Sover och jobbar. Så ser mitt liv ut just nu!

Idag får det bli en extra kaffeomgång vid lunchen för att hjärnan inte ska lägga av. Att jobba sex dagar på raken tar på hjärnan. Inte minst då jag är extremt känslig för andra människors energier. Har insett att det är därför jag är helt orkeslös emellanåt. (Har även fått det bekräftat av en känd andlig person utan att jag har berättat något av mig själv, men har själv misstänkt detta ett bra tag..) Känns ändå bra att jag vet det nu, då jag kan hantera det bättre än innan. Att jag tar tid för mig själv och mediterar. Och tillåter mig att sova.

Längtar dock efter en fet lön att spendera på onödiga saker. Men det får det inte bli, då det ska sparas för framtida äventyr. Snart en vecka kvar..

Och tre och en halv vecka till semester…

Snart..

Underbart!

3 reaktioner på ”Jobba. Sova. Jobba. Sova.

Kommentera

