Söndag, jag längtar efter dig!

Fredag och en dag till att jobba innan veckan är slut för att äntligen få en dags chans för återhämtning. En dag utan något alarm som väcker mig i gryningen. En dag av frihet.

Fantastiskt!

Idag kommer mina föräldrar och ska hjälpa mig att köra min bil på service. Sådant lyx! Skönt att de ställer upp trots att de får åka många mil för att hjälpa mig när det krisar sig på jobbet. Jag skulle varit ledig idag och fixat med det själv, men en sjukskrivning ställde till det så då blev det väldigt svårt för mig att åka ifrån. Tur att de är pensionärer och bara blir glada av att komma ifrån sitt hem.

2 reaktioner på ”Söndag, jag längtar efter dig!

Kommentera

